Het sprookje van de marketing

Volgend jaar beleeft het festival Tomorrowland -nog maar- haar 10e editie en dat terwijl het een ontzettend sterk merk is, dat internationaal bekendheid geniet. Deze snelle opkomst is vooral te danken aan een strikte gedragscode in verband met de strategie van het evenement: de bezoekers een totaalervaring bieden die niet beïnvloed wordt door andere boodschappen. Een “ik voor alles”-mentaliteit waar de partners, zoals Samsung en Maes, zich naar moesten schikken.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]