Van 26 november tot 2 december lanceert Burger King België een nieuw concept, "Whopper Hour": een Whopper voor €2 gedurende één uur, maar niemand kent het exacte tijdstip van de dagelijkse actie. Geheel volgens het principe van happy hour lanceert Burger King dit "Whopper Hour": elke dag, gedurende een week, organiseert het merk een happy hour waarin fans voor een bescheiden bedrag van 2 euro kunnen genieten van een Whopper. De actie onderscheidt zich door simpelweg het Whopper Hour elke dag op een ander moment te laten plaatsvinden. Klanten die hun slag willen slaan, houden dus best de verschillende communicatiekanalen van Burger King in de gaten, want daar volgt de last-minute aankondiging...
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]