Van 26 november tot 2 december lanceert Burger King België een nieuw concept, "Whopper Hour": een Whopper voor €2 gedurende één uur, maar niemand kent het exacte tijdstip van de dagelijkse actie. Geheel volgens het principe van happy hour lanceert Burger King dit "Whopper Hour": elke dag, gedurende een week, organiseert het merk een happy hour waarin fans voor een bescheiden bedrag van 2 euro kunnen genieten van een Whopper. De actie onderscheidt zich door simpelweg het Whopper Hour elke dag op een ander moment te laten plaatsvinden. Klanten die hun slag willen slaan, houden dus best de verschillende communicatiekanalen van Burger King in de gaten, want daar volgt de last-minute aankondiging...
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]