Van 26 november tot 2 december lanceert Burger King België een nieuw concept, "Whopper Hour": een Whopper voor €2 gedurende één uur, maar niemand kent het exacte tijdstip van de dagelijkse actie. Geheel volgens het principe van happy hour lanceert Burger King dit "Whopper Hour": elke dag, gedurende een week, organiseert het merk een happy hour waarin fans voor een bescheiden bedrag van 2 euro kunnen genieten van een Whopper. De actie onderscheidt zich door simpelweg het Whopper Hour elke dag op een ander moment te laten plaatsvinden. Klanten die hun slag willen slaan, houden dus best de verschillende communicatiekanalen van Burger King in de gaten, want daar volgt de last-minute aankondiging...
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]