Van 26 november tot 2 december lanceert Burger King België een nieuw concept, "Whopper Hour": een Whopper voor €2 gedurende één uur, maar niemand kent het exacte tijdstip van de dagelijkse actie. Geheel volgens het principe van happy hour lanceert Burger King dit "Whopper Hour": elke dag, gedurende een week, organiseert het merk een happy hour waarin fans voor een bescheiden bedrag van 2 euro kunnen genieten van een Whopper. De actie onderscheidt zich door simpelweg het Whopper Hour elke dag op een ander moment te laten plaatsvinden. Klanten die hun slag willen slaan, houden dus best de verschillende communicatiekanalen van Burger King in de gaten, want daar volgt de last-minute aankondiging...
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]