Hey! heeft een nieuwe out-of-homecampagne onthuld met de onverschrokken Stuntman, in samenwerking met Urban Media en Clear Channel.
In het station Antwerpen-Centraal hangt een levensgrote actiefiguur van de Stuntman met parachute in de lucht, naast twee enorme Elevator Walls XL, gehuld in Hey!-kleuren. In Brussel gaat het avontuur verder met de Full Wrapped Corridor in het Zuidstation, waar het publiek wordt ondergedompeld in de avontuurlijke wereld van de Stuntman. In het verlengde hiervan zal de Wrapped Waiting Area in het station Gent-Sint-Pieters worden aangekleed in diezelfde campagnekleuren.
De campagne is het resultaat van een samenwerking tussen Orange, Havas, DVLR DDB, Make, Urban Media en Clear Channel.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]