Ter ere van zijn twintig jarige bestaan verandert grafisch studio Hic Sel Es uit Elsene zijn naam naar SOL. De naamsverandering gaat gepaard met de komst van een nieuwe visuele identiteit, waarbij de kleuren geel, wit en zwart primeren. Als slagzin kiest de studio, die voor klanten zowel brand strategy, brand identity als brand implementation voor zijn rekening neemt, voor ‘Seeds of brands’. De nieuwe website is momenteel nog onder constructie, maar zal binnenkort online staan.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]