Hilarious toont zich flexibel voor L’Oréal

Tijdens de lockdown communiceerden sommige merken meer dan ooit op een relevante manier om dichter bij hun klanten komen te staan. Dat is ook wat Hilarious deed voor L’Oréal Belgilux. Het bureau schakelde daarvoor zustermerken Kiehl’s en Urban Decay in. Zij polsten bij volgers op Instagram naar hun content- en productvoorkeuren. De dag erna ging het team van Hilarious aan de slag met de verzoekjes en ontwikkelde het meer dan 20 filmpjes voor Instagramstories en IGTV. Sinds begin mei zijn er nog eens 20 filmpjes in voorbereiding. U zei flexibel?
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]