Tijdens de lockdown communiceerden sommige merken meer dan ooit op een relevante manier om dichter bij hun klanten komen te staan. Dat is ook wat Hilarious deed voor L’Oréal Belgilux. Het bureau schakelde daarvoor zustermerken Kiehl’s en Urban Decay in. Zij polsten bij volgers op Instagram naar hun content- en productvoorkeuren. De dag erna ging het team van Hilarious aan de slag met de verzoekjes en ontwikkelde het meer dan 20 filmpjes voor Instagramstories en IGTV. Sinds begin mei zijn er nog eens 20 filmpjes in voorbereiding. U zei flexibel?
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]