Hilarious toont zich flexibel voor L’Oréal

Tijdens de lockdown communiceerden sommige merken meer dan ooit op een relevante manier om dichter bij hun klanten komen te staan. Dat is ook wat Hilarious deed voor L’Oréal Belgilux. Het bureau schakelde daarvoor zustermerken Kiehl’s en Urban Decay in. Zij polsten bij volgers op Instagram naar hun content- en productvoorkeuren. De dag erna ging het team van Hilarious aan de slag met de verzoekjes en ontwikkelde het meer dan 20 filmpjes voor Instagramstories en IGTV. Sinds begin mei zijn er nog eens 20 filmpjes in voorbereiding. U zei flexibel?
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]