Hilde Francq maakt kleur essentieel

85% van de consumenten noemt kleur een van de belangrijkste redenen om een product te kopen. Toch blijft het gebruik van kleur een onderbelicht aspect. In Kleur verkoopt van Hilde Francq - een uitgave van Lannoo Campus - lees je waarom je als bedrijf of professional niet om kleur heen kan. Van marketingstrategie tot verpakking: kleur is essentieel voor de positionering en de verkoopcijfers van merken en producten.
Dit boek geeft je tips om gefundeerd kleur en trends in te zetten. Alle aspecten van kleurmarketing komen daarbij aan bod, net als inspirerende cases en interviews met experts en ontwerpers van merken als HAY, Vitra, Essentiel, Bang & Olufsen en BMW.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]