85% van de consumenten noemt kleur een van de belangrijkste redenen om een product te kopen. Toch blijft het gebruik van kleur een onderbelicht aspect. In Kleur verkoopt van Hilde Francq - een uitgave van Lannoo Campus - lees je waarom je als bedrijf of professional niet om kleur heen kan. Van marketingstrategie tot verpakking: kleur is essentieel voor de positionering en de verkoopcijfers van merken en producten.
Dit boek geeft je tips om gefundeerd kleur en trends in te zetten. Alle aspecten van kleurmarketing komen daarbij aan bod, net als inspirerende cases en interviews met experts en ontwerpers van merken als HAY, Vitra, Essentiel, Bang & Olufsen en BMW.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]