Hinde Kebbache versterkt het team van Mindshare als digital lead. Ze brengt meer dan 12 jaar ervaring en expertise mee aan boord. Kebbache komt van PHD, waar ze digital strategy director was. In haar nieuwe rol bij Mindshare zal ze verantwoordelijk zijn voor het aansturen van de digitale transformatie, deels door middel van digitale strategieën voor klanten als AS Watson en Nespresso. Daarnaast zal haar achtergrond als docent en mediaprofessional een belangrijke rol spelen bij het ondersteunen van de kennis en vaardigheden van het team in opleidingsmogelijkheden.
“We zijn verheugd Hinde te verwelkomen bij Mindshare,” zegt Suzanne Stroobants, CEO van Mindshare. “Haar achtergrond en expertise in media zullen een grote aanwinst zijn voor ons team, en we zijn ervan overtuigd dat ze een significante impact zal hebben op de transformatie van ons mediabureau. Mindshare zet zich in om uitzonderlijke service en ondersteuning te bieden aan onze klanten, en de toevoeging van Hinde aan ons team onderstreept deze toewijding. We kijken uit naar haar bijdrage en de positieve impact die ze zal hebben op onze organisatie.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]