De verkiezingen staan voor de deur. Partijen verduidelijken in verkiezingsprogramma’s hun standpunten. Kiezers krijgen via stemtesten advies welke partij het beste bij hen past. Weinig mensen weten echter wat het partijstandpunt over dierenwelzijn is. Gaia lanceerde daarom de website kiezenvoordieren.be, waar de programma’s diervriendelijk geëvalueerd worden.
Om de website bekend te maken, realiseerde Bowling Brands een printcampagne ‘Hoe diervriendelijk is uw stem?’, waardoor de kiezers bewust worden gemaakt dat zijn/haar stem ook een impact heeft voor dierenwelzijn. Bovendien kaart Bowling Brands in deze advertenties ook drie belangrijke thema’s aan, die Gaia in de volgende legislatuur wenst op te lossen: de castratie van biggen zonder verdoving, het dwangvoederen van ganzen en eenden voor de productie van foie gras en legkippen in kooien.
Technische fiche
Adverteerder: Gaia
Contactpersoon: Ann De Greef
Agency: Bowling Brands
Creatie: Christophe Ghewy
Project Manager: Lotte Van Heddegem
Illustratie: Lucia Biancalana
Design: Sam Allemand
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]