De verkiezingen staan voor de deur. Partijen verduidelijken in verkiezingsprogramma’s hun standpunten. Kiezers krijgen via stemtesten advies welke partij het beste bij hen past. Weinig mensen weten echter wat het partijstandpunt over dierenwelzijn is. Gaia lanceerde daarom de website kiezenvoordieren.be, waar de programma’s diervriendelijk geëvalueerd worden.
Om de website bekend te maken, realiseerde Bowling Brands een printcampagne ‘Hoe diervriendelijk is uw stem?’, waardoor de kiezers bewust worden gemaakt dat zijn/haar stem ook een impact heeft voor dierenwelzijn. Bovendien kaart Bowling Brands in deze advertenties ook drie belangrijke thema’s aan, die Gaia in de volgende legislatuur wenst op te lossen: de castratie van biggen zonder verdoving, het dwangvoederen van ganzen en eenden voor de productie van foie gras en legkippen in kooien.
Technische fiche
Adverteerder: Gaia
Contactpersoon: Ann De Greef
Agency: Bowling Brands
Creatie: Christophe Ghewy
Project Manager: Lotte Van Heddegem
Illustratie: Lucia Biancalana
Design: Sam Allemand
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]