Hoe op een impactvolle manier communiceren over een wc die derrières reinigt met een welgemikte waterstraal? MEC, het mediabureau van Geberit, vroeg BrandTales - de creatieve cel binnen de Persgroep Advertising - om na te denken over een leuke manier om hun AquaClean in de markt te zetten. Het resultaat is een actie bij Humo onder de naam 'Het Laatste Blaadje'.
Op dinsdag 14 juni kleeft er op de backcover van Humo een kaart in de vorm van een wc-papiertje. Het is het laatste blaadje op de laatste pagina van Humo, want wc-papier wordt overbodig dankzij de AquaClean. Lezers die Het Laatste Blaadje van de cover trekken, krijgen meer informatie over deze wc met waterstraal.
Daarnaast loopt op Humo.be ook een wc-poll. Surfers die hieraan deelnemen, maken kans op een overnachting voor twee in een viersterrenhotel in Gent dat uitgerust is met de toiletten die papier overbodig maken. De resultaten van deze poll worden op 12 juli gepubliceerd in Humo. Voor de lol vind je op Humo.be ook een fotospecial over wc-papier...
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]