HOE GROOT WIL JIJ WORDEN?

KdG (Karel de Grote Hogeschool) start het nieuwe jaar met een nieuw communicatieproject dat volledig vertrekt vanuit de missie/visie en waarden van KdG. Kernwoorden in deze visie en missie zijn de woorden 'maatschappelijke impact', 'zelfontplooiing' en 'ondersteuning'. Bonka Circus vertaalde deze visie en missie in een aspirationele sturende gedachte voor alle stakeholders: "Hoe Groot Wil Jij Worden?" Deze sturende gedachte wordt tevens de baseline van elke toekomstige KdG-communicatie.
Met 'Hoe Groot Wil Jij Worden?' wordt iedereen die betrokken is bij KdG (studiekiezers, docenten, medewerkers, alumni) uitgenodigd om de maatschappelijke impact en zelfontplooiing na te streven die hij of zij zèlf wil. Iedereen kan hierbij voor zichzelf bepalen wat 'groot worden' betekent, geen enkele droom of ambitie is hierbij meerderwaardig en minderwaardig. Je kan groot worden als garagist, als verpleger, als ondernemer, of als juriste.
Je kan groot worden - met je opleiding kleuteronderwijs - door kleuters te boeien als kleuterjuf of door een uitgeverij voor kinderboeken op te starten of door er als kleuterjuf voor te zorgen dat ieder kind, ongeacht zijn/haar culturele of sociale achtergrond, zich in jouw klas thuis kan voelen. Groot kun je dus op verschillende manieren zijn. Het gaat er om hoe je bent en hoe je de dingen doet. En dat maakt dat je in élke job het verschil kan maken en een waardevolle bijdrage aan de maatschappij kan leveren. Elke bijdrage is hierbij even belangrijk, even waardevol. KdG is er met haar opleidingen en haar aanpak om jou te helpen in de zoektocht naar jouw grootheid.
KDG - Hoe Groot Wil Jij Worden? - Logistiek Management & Verpleegkunde from Bonka Circus on Vimeo.
Client contact: Veerle Hendrickx, Geertrui Robbrecht, Maarten Billiet
Strategic Director: Peter Verbiest
Creative Director: Vincent Jansen
Project Managers: Lawrence Morre, Kristof Debacker
Creative Team: Simon Willems (AD), Jesse Vanophalvens (Copy), Alexander Kaan, Matthijs Scholten, Heleen Miermans, Femke Merens
Offline media: Coconuts – Valerie Sanctorum
Online media: So Buzzy – Kel Wouters
Video Production: Ian Segal
Animation: Bart Tauwenberg
Visagie: Lieve Timmermans
KdG Alumni: Mathias Andriessen, Roxane Wellens, Nebahat Kalmis, Nicolas van de Vorst
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]