We zijn allemaal interactief. En klantgericht. Enfin, dat denken we toch. Hoe interactief zijn we écht? PUB Magazine ging alvast op zoek naar mooie cases in de media, bij merken en in outdoorcampagnes. En werkt interactiviteit bij 50-plussers?
In het meest recente PUB Magazine - paper is absolutely not dead - hebben we het daarnaast ook over de rebranding van +KOO, dat de Minervabuilding in Antwerpen naar zijn hand zette. Over de missing links tussen onderwijs en werkveld (in de communicatiesector), over creativiteit in multinationals als Unilever, over het nieuwe boek van Nicolas Lambert, over mentale gezondheid op de werkvloer (met Marc Vossen en Peter Ampe), over de Polaroid-foto's van Werner Van Reck, over de mooiste campagnes van Merel Van den Broeck,... en over de roman 'Rozeke' van Guillaume Van der Stighelen. En over nog veel meer...
Ha, u leest PUB Magazine toch liever online? Dat kan, al sinds 2015... Klik hier en een geheel digitale wereld gaat voor u open.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]