Hoe meaningful is meaningful marketing?

74% van de merken mag zomaar verdwijnen, zonder dat de consument dat erg zou vinden. Reclamespots worden massaal doorgespoeld en meer dan 20% van ons heeft een adblocker om aan banners te ontsnappen. De perceptie van reclame gaat er jaar na jaar op achteruit. Tussen merken en consumenten kunnen we dus gerust spreken van een vertrouwensbreuk. Is het dan game over voor merken? Gelukkig niet. In Meaningful marketing onthult Bart Lombaerts de enige manier om het vertrouwen te herstellen. Bart Lombaerts is head of content en co-founder van het contentproductiehuis Spyke. Daarnaast is hij docent bij communicatieschool IHECS en geeft hij opleidingen en gastcolleges over contentmarketing.
Het boek wordt gelanceerd op 6 december in hal 10 van Brussels Expo, waar op dat moment ook het BAM Marketing Congress plaatsvindt. Alle informatie over het Marketing Congress 2018 vindt u op de website van BAM.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]