Uw e-reputatie: een fait-divers?

News

nordwood-themes-387855De laatste kans om zich in te schrijven: in een tijd waarin de reputatie van merken wordt gemaakt en gekraakt op sociale netwerken, nodigen PUB en Belga Agency u uit om een ontbijtsessie bij te wonen gericht op e-reputatie. Hoe kunnen merken zich in hun universum positioneren om het vertrouwen van het publiek te behouden? Hoe kunnen ze hun strategie en tijdigheid opleggen om hun reputatie te waarborgen? Om een positionering te optimaliseren en objectiveren en zijn visie en waarden op te leggen, moet een merk nu zijn reputatie in realtime meten. Pub nodigt u alvast uit om Thibaut De Norre en Pierre-Loic Nihoul, twee van de oprichters van Ocean Consulting, te ontmoeten. Waar en wanneer? Op 12 maart in de bureaus van Belga News Agency, Arduinkaai 29, 1000 Brussel.

e-reputationPierre-Loïc Nihoul is een public relations-specialist en lobbyist. Hij heeft uitgebreide ervaring op het gebied van de Europese instellingen. Als coördinator van meer dan 60 conferenties en evenementen voor de Europese Commissie sinds 2008 is hij een actief lid van verschillende netwerken, filantropische verenigingen en denktanks.

Thibaut De Norre is al 25 jaar een specialist in de reputatie van merken en de media. Hij heeft verschillende indicatoren ontwikkeld om de merkreputatie in realtime te meten door middel van een geïntegreerde marketingaanpak. Het ondersteunt merken om hun positioneringsstrategie te optimaliseren in overeenstemming met hun visie en hun waarden.

[membership level="0"][/membership]
[membership level="1,2,3,4,5,6,9,10,11,12"] [/membership]