Tv-professionals over de hele wereld vieren op 21 november World Television Day, om ons eraan te herinneren dat televisie zoveel meer is dan alleen maar lineair kijken. Als onderdeel van het jaarlijkse initiatief van de Verenigde Naties creëerden egta, EBU en ACT een 30-seconden spot, om de kracht van televisie te promoten en om de waarde ervan voor de samenleving van vandaag te onderstrepen.
Het centrale thema van deze 22ste editie is quality content. Kwaliteitscontent kan kijkers er, via nieuwsuitzendingen of documentaires, toe aanzetten hun geest te verruimen en verder te kijken dan hun neus lang is. Daarnaast heeft het ook de macht om tal van mensen te vermaken en te verenigen. Zo keken volgens GlobalWebIndex dit jaar maar liefst 3,4 miljard mensen naar het WK.
Een duidelijke indicator voor de goede gezondheid waarin televisie verkeert, is de hoeveelheid geld die in de sector in omloop is. Onderzoek door egta in 21 landen toont namelijk aan dat er vorig jaar maar liefst 140 miljard dollar in programma's werd geïnvesteerd.
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]