Voor het winnen van een Effie Award moet een Effie case worden ingediend waarbij aangetoond wordt dat communicatie een doorslaggevende rol heeft gespeeld bij het behalen van een buitengewoon marketingresultaat. Maar hoe doe je dat? De drijvende kracht achter de organisatie van de Effie Awards heeft als missie marketers wereldwijd te onderrichten over ‘effectieve’ marketingcommunicatiestrategieën mét bewezen resultaat en succesvolle effectieve marketers te onderscheiden met een award. Die Effie Awards worden in België georganiseerd door UBA, ACC, BAM en UMA.
Wil jij eeuwige roem voor jouw bijzondere prestatie in marketing communicatie? Schrijf je dan nu in op de gratis info class. Ex-winnaars en juryleden vertellen je graag hoe je een sterke en overtuigende case bouwt, op maandag 5 december 2017 van 9 tot 12.30 uur bij UBA, Buro & Design Center, Esplanade 1 Box 8, 1020 Brussel. Het leuke is: gratis voor leden van UBA, ACC, BAM en UMA. Sprekers zijn Birgit Heymans (Director Effie Belgium), Mira De Maeyer (General Manager Omega Pharma Belux), Hans Smets (Group Account Director Happiness Brussels), Petra Baeck (Head of Marketing 2dehands.be), Sarah De Pauw (Marketing & Communication Manager Bolero) en Dorothée Mortier (Account Manager Kunstmaan). Het programma vind je hieronder.
PROGRAMMA
9u – 9.30u Ontvangst
9.30u – 9.45u Spelregels Effie Awards 2018 (Een korte intro over de organisatie en key data)
9.45u – 11.15u Hoe schrijf ik in praktijk een succesvolle case? (De winnaars 2017 van de Gold case 2dehands.be en Silver case Bolero delen hun best practices & learnings)
11.15u – 11.30u Pauze
11.30u – 12.15u Hoe overtuig ik de Effie jury met een sterk dossier? (De juryvoorzitter presenteert de scoresecties, valkuilen en keys to succes)
12.15u – 12.30u Q&A