Voor hoeveel geld zou jij je kleine teen laten afkappen? Met die simpele vraag trokken Air en Cap48 de straat op. Al bleek die vraag helemaal niet zo simpel te zijn. De verrassende reacties van de man in de straat zijn te zien in een Franstalige - want Camp48 is een Franstalige vzw - online film. Boodschap van deze emotionele film en het centrale thema van de hele campagne: 80% van de mensen met een handicap werden niet geboren met die handicap.
Van de online film werd een korte versie gemaakt voor televisie. Verder zijn er ook radio- en een printluik, eveneens in het Frans. De advertentie vertelt het verhaal van Tanguy, die door het leven gaat met een handicap als gevolg van een ongeluk. We ontdekken het vreselijke moment van zijn ongeval aan de hand van een verandering in typografie: plots wordt er van schrijfhand gewisseld.
Credits
Client : CAP48
Contact : Bénédicte Duval
Agency : Air
Executive Creative Director : Eric Hollander
Creative Directors : Joeri Van Den Broeck, Dieter De Ridder
Creation: Loup Delpierre, Louise Cornet, Han Verschaeren, Ruben Van Maldeghem
Account Manager : Melissa Fastenaekels
Graphic Designer : Clara Climent
Director: Constantin Didisheim
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]