Hoezo, het klikt tussen Huawei en Le Vif/Knack Weekend Black?

Media / News

- Partner Content -
Cover_WEKnack_Huawei[1]
Het is geen geheim dat smartphones zich meer en meer op het terrein van de professionele fotografie begeven. De nieuwe Huawei P30 – Pro is hier een mooi voorbeeld van. Op 22 en 23 mei prijkte een boeiend minimagazine op de cover van de Black Reizen-editie, als een mooie bekroning van een naadloze samenwerking tussen Huawei en de Black Reizen-editie van Knack/Le Vif Weekend.
Huawei zocht en vond een mediapartner om de nieuwe P30-Pro te laten ontdekken door een publiek dat openstaat voor impactvolle fotografie. De match met Knack/Le Vif Weekend Black is perfect, gezien beide redacties de lat erg hoog leggen qua fotografie. Beelden brengen immers belangrijke boodschappen over, vaak meer nog dan woorden.
Roularta Brand Studio bedacht een creatief concept dat de foto centraal stelt. In een gids op formaat A5 en 52 pagina’s dik ontdekken lezers het geheim voor het perfecte beeld dankzij de tips and trics van 5 professionele fotografen en influencers. Zij presenteren hun visuele hoogtepunten binnen de vijf favoriete pijlers van de Weekend-edities: mode, design, schoonheid, reizen en eten.
Ook online kan je genieten van deze visuele pracht: een captiverende minisite maakt het plaatje volledig.
Laat je inspireren door deze case en ontdek er nog meer op www.get-inspired.be.