HoGent en Google hebben elkaar gevonden

Nieuw vanaf academiejaar 2016-2017 aan HoGent is de samenwerking met Google binnen de Digital Masters Academy. Daarbij wordt een leertraject opgezet waarbij specialisten studenten de knepen van digitale marketing bijbrengen. Wie het traject succesvol doorloopt, kan aan de slag als werkstudent op een echt digitaal project. De Digital Masters Academy (DMA) bestaat uit vier fases: education, assessment, screening en placement. Tijdens de opleiding leren studenten alles over digitale marketing en de nodige in te zetten tools (AdWords, Search Advertising, Display Advertising,...). Daarna moeten de studenten drie Google AdWords-certificaten behalen en deelnemen aan de Google Online Marketing Challenge. Wie daarin slaagt, krijgt een betaalde job aangeboden op een echt digitaal project. Voor die jobs zorgt Bloovi ME, het HR-bedrijf dat zich toespitst op de digitale sector.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]