Nieuw vanaf academiejaar 2016-2017 aan HoGent is de samenwerking met Google binnen de Digital Masters Academy. Daarbij wordt een leertraject opgezet waarbij specialisten studenten de knepen van digitale marketing bijbrengen. Wie het traject succesvol doorloopt, kan aan de slag als werkstudent op een echt digitaal project. De Digital Masters Academy (DMA) bestaat uit vier fases: education, assessment, screening en placement. Tijdens de opleiding leren studenten alles over digitale marketing en de nodige in te zetten tools (AdWords, Search Advertising, Display Advertising,...). Daarna moeten de studenten drie Google AdWords-certificaten behalen en deelnemen aan de Google Online Marketing Challenge. Wie daarin slaagt, krijgt een betaalde job aangeboden op een echt digitaal project. Voor die jobs zorgt Bloovi ME, het HR-bedrijf dat zich toespitst op de digitale sector.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]