De studenten van de opleiding Communicatiemanagement aan de Hogeschool PXL ontwikkelden een campagne voor de promotie van ouderschapsverlof. In opdracht van het kabinet van federaal staatssecretaris Zuhal Demir werd een briefing uitgeschreven voor de studenten.
De campagne kaderde in het opleidingsonderdeel Talent@Work. Op basis van de briefing gingen ze aan de slag en richtten ze een reclamebureau op, onder begeleiding van lectoren. Vijf groepjes mochten uiteindelijk hun campagne voorstellen aan de partners en de staatsecretaris. Het winnende concept werd ook effectief uitgevoerd: campagne is op Vaderdag gestart met een advertentie in De Zondag/7Dimanche.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]