Hokjeslezen is passé voor Roularta en Joe Public

Joe Public maakte een campagne voor het nieuwe aanbod van Roularta op mijnmagazines.be. Daar krijg je met een paar klikken toegang tot 30 magazines online en één in je brievenbus. Keuze genoeg zodat je nooit écht hoeft te kiezen. "Deze nieuwe formule, naar het voorbeeld van streamingplatformen zoals Netflix, bewijst dat de tijdschriften van Roularta ook mee zijn met hun tijd," zegt Joe Public. Dat toont ook de campagne op radio, print en online, daar leren we de ietwat verrassende voorkeuren kennen van een aantal mensen.
Online werd met Dickytall & Sons ook een interactieve test op sociale media ontwikkeld waarmee de abonnee de waaier aan magazines ontdekt die het beste bij die abonnee passen. Want wat de tekstuele voorkeur ook is, iedereen is welkom op mijnmagazines.be.
Radiocampaign
https://on.soundcloud.com/BhH12
https://on.soundcloud.com/yFGwJ
https://on.soundcloud.com/UQF2X
https://on.soundcloud.com/7Zv6e
Online quiz:
https://quiz.mijnmagazines.be/
Credits
- Client: Roularta Media Group
- Contact: Nele Baeyens, Carl Van den Hove, Stijn Brysbaert
- Agency: Joe Public Belgium
- Creation: Manuel Ostyn, Pieter Staes
- Strategy: Mélanie Dalla-Riva
- Sound: Studio Helsinki
- Digital: Dickytall & Sons
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]