Joe Public maakte een campagne voor het nieuwe aanbod van Roularta op mijnmagazines.be. Daar krijg je met een paar klikken toegang tot 30 magazines online en één in je brievenbus. Keuze genoeg zodat je nooit écht hoeft te kiezen. "Deze nieuwe formule, naar het voorbeeld van streamingplatformen zoals Netflix, bewijst dat de tijdschriften van Roularta ook mee zijn met hun tijd," zegt Joe Public. Dat toont ook de campagne op radio, print en online, daar leren we de ietwat verrassende voorkeuren kennen van een aantal mensen.
Online werd met Dickytall & Sons ook een interactieve test op sociale media ontwikkeld waarmee de abonnee de waaier aan magazines ontdekt die het beste bij die abonnee passen. Want wat de tekstuele voorkeur ook is, iedereen is welkom op mijnmagazines.be.
Radiocampaign
https://on.soundcloud.com/BhH12
https://on.soundcloud.com/yFGwJ
https://on.soundcloud.com/UQF2X
https://on.soundcloud.com/7Zv6e
Online quiz:
https://quiz.mijnmagazines.be/
Credits
- Client: Roularta Media Group
- Contact: Nele Baeyens, Carl Van den Hove, Stijn Brysbaert
- Agency: Joe Public Belgium
- Creation: Manuel Ostyn, Pieter Staes
- Strategy: Mélanie Dalla-Riva
- Sound: Studio Helsinki
- Digital: Dickytall & Sons
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]