Naar aanleiding van het Salon des Mandataires in Marche-en-Famenne, onthulde Holcim zijn nieuwe betonrange Terraroc.
Dit assortiment houdt meer rekening met het milieu en beantwoordt aan alle criteria van het ‘Act for the future’-charter dat werd opgemaakt door deze gigant in beton, cement en granulaten. The Manifest zorgde voor de campagne en voor de organisatie van het evenement.
De op zich heel simpele visual van een betonnen nestkastje geeft perfect de visie van Holcim weer, die de markt een eco-verantwoordelijk product wenst aan te bieden.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]