Holcim en The Manifest betonneren toekomst

Naar aanleiding van het Salon des Mandataires in Marche-en-Famenne, onthulde Holcim zijn nieuwe betonrange Terraroc.
Dit assortiment houdt meer rekening met het milieu en beantwoordt aan alle criteria van het ‘Act for the future’-charter dat werd opgemaakt door deze gigant in beton, cement en granulaten. The Manifest zorgde voor de campagne en voor de organisatie van het evenement.
De op zich heel simpele visual van een betonnen nestkastje geeft perfect de visie van Holcim weer, die de markt een eco-verantwoordelijk product wenst aan te bieden.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


