Honden zeggen neen tegen proeven op dieren

Gisteren is in New York een groep honden samengekomen voor het kantoor van de Verenigde Naties om te protesteren tegen dierproeven voor cosmetische doeleinden. De demonstratie, met een actiegroep bestaande uit acht honden van verschillende rassen en van groot tot klein, stond in het teken van Forever Against Animal Testing, een campagne van het internationale beautymerk The Body Shop en Cruelty Free International, een organisatie die zich al jaren lang inzet tegen dierproeven. De honden gingen de straat op met protestborden, bandana’s en mini-spandoeken om hun steun te betuigen aan deze campagne. The Body Shop en Cruelty Free International spreken deze week met vertegenwoordigers van de Verenigde Naties om de campagne verder onder de aandacht te brengen. Consumenten over de hele wereld kunnen de campagne ondersteunen door online de petitie te ondertekenen.
In september 2017 is The Body Shop van L’Oréal overgenomen door Natura, een diervriendelijke Braziliaanse cosmetica-multinational die tevens gecertificeerd is als B Corp. Zowel Natura als het nieuwe zusje van The Body Shop, Aesop, hebben intussen officieel hun steun betuigd aan de campagne.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


