Honger is de beste saus (na die van La William)

Uw geliefkoosde Andalouse-saus? La William zou ze graag voor u uitvinden. Ha, wacht even, die bestaat al veertig jaar! Dat leren we uit de digitale campagne (Facebook, Instagram,...) die BBDO Belgium maakte voor sauzenmaker La William. En dat deed men op basis van de insight 'Honger is de beste saus'... na die van La William!
Credits
Strategic: Planning Samuel Eggermont, Jonas Helsen & Jan Van Brakel
Creative director: Klaartje Galle
Art Direction, Copywriting & Design: Jan Schraeyen, Davy Dooms, Dieter Vanhoof & Nicolas Van Gucht
Account handling: Stephan Smets, Daniel Schots, Antoine Bouvy
Production: Patricia Van De Kerckhove
Video editing & Sound: Neil Skeet, Mathieu Schots
Third parties: Gill Draps
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]