Uw geliefkoosde Andalouse-saus? La William zou ze graag voor u uitvinden. Ha, wacht even, die bestaat al veertig jaar! Dat leren we uit de digitale campagne (Facebook, Instagram,...) die BBDO Belgium maakte voor sauzenmaker La William. En dat deed men op basis van de insight 'Honger is de beste saus'... na die van La William!
Credits
Strategic: Planning Samuel Eggermont, Jonas Helsen & Jan Van Brakel
Creative director: Klaartje Galle
Art Direction, Copywriting & Design: Jan Schraeyen, Davy Dooms, Dieter Vanhoof & Nicolas Van Gucht
Account handling: Stephan Smets, Daniel Schots, Antoine Bouvy
Production: Patricia Van De Kerckhove
Video editing & Sound: Neil Skeet, Mathieu Schots
Third parties: Gill Draps
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]