Honger is de beste saus (na die van La William)
Uw geliefkoosde Andalouse-saus? La William zou ze graag voor u uitvinden. Ha, wacht even, die bestaat al veertig jaar! Dat leren we uit de digitale campagne (Facebook, Instagram,...) die BBDO Belgium maakte voor sauzenmaker La William. En dat deed men op basis van de insight 'Honger is de beste saus'... na die van La William!
Credits
Strategic: Planning Samuel Eggermont, Jonas Helsen & Jan Van Brakel
Creative director: Klaartje Galle
Art Direction, Copywriting & Design: Jan Schraeyen, Davy Dooms, Dieter Vanhoof & Nicolas Van Gucht
Account handling: Stephan Smets, Daniel Schots, Antoine Bouvy
Production: Patricia Van De Kerckhove
Video editing & Sound: Neil Skeet, Mathieu Schots
Third parties: Gill Draps
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]