Hopscotch Sopexa versterkt team Benelux en blijft uitbreiden in Azië

Als onderdeel van de groep Hopscotch maakt Sopexa van het nieuwe jaar gebruik om een aantal structurele veranderingen aan te kondigen. Het communicatiebureau, dat al meer dan 60 jaar gespecialiseerd is in de voedings- en drankensector, consolideert zijn teams in België met de komst van nieuwe experts en zet zijn internationale expansie voort door zijn aanwezigheid in Azië te consolideren.
Laurence Evrard verlaat na meer dan vijf jaar haar functie als Benelux-directeur om naar het oosten te gaan en nieuwe zakelijke kansen te ontwikkelen in Groot-China. Mélanie Rouchy, voorheen client service director in Duitsland, neemt de leiding over van het agentschap in hartje Brussel. Haar lange professionele carrière getuigt van haar uitgebreide expertise in strategisch advies en conceptontwikkeling voor FMCG-klanten. Ze wordt ondersteund door de komst van Nathanaël Picas als head of content, die de Belgische teams versterkt na een 20-jarige carrière in PR.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]