Hopscotch Sopexa versterkt team Benelux en blijft uitbreiden in Azië

Als onderdeel van de groep Hopscotch maakt Sopexa van het nieuwe jaar gebruik om een aantal structurele veranderingen aan te kondigen. Het communicatiebureau, dat al meer dan 60 jaar gespecialiseerd is in de voedings- en drankensector, consolideert zijn teams in België met de komst van nieuwe experts en zet zijn internationale expansie voort door zijn aanwezigheid in Azië te consolideren.
Laurence Evrard verlaat na meer dan vijf jaar haar functie als Benelux-directeur om naar het oosten te gaan en nieuwe zakelijke kansen te ontwikkelen in Groot-China. Mélanie Rouchy, voorheen client service director in Duitsland, neemt de leiding over van het agentschap in hartje Brussel. Haar lange professionele carrière getuigt van haar uitgebreide expertise in strategisch advies en conceptontwikkeling voor FMCG-klanten. Ze wordt ondersteund door de komst van Nathanaël Picas als head of content, die de Belgische teams versterkt na een 20-jarige carrière in PR.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]