Hot dog with a goooaaal… euh… hooolle!

Gisteren nam België het in het Europees Kampioenschap voetbal op tegen Italië. U kent de uitslag. Maar gisteren was ook de dag waarop 'The Swedish Designers of Taste' verrasten. Met een heuse commercial, een zeldzaamheid in het B2B-landschap, promootte Lantmännen Unibake hét ingrediënt voor de ideale supporterssnack.
Stel je voor: een hotdog die je met één hand kan vasthouden en waarbij er geen saus of garnituur op je kleren druipt. Onbestaande? Think again, want het met de leuke clip gepromote hotdogbroodje heeft een hole, waarin je snel en handig een worst, saus en andere garnituur kwijt kan. Een innovatief product voor de zaakvoerder die elke drukte gepast wil counteren en graag snel scoort bij de gehaaste consument on the go. Ideaal voor op festivals, in snelle stadszaken, of –uiteraard- in het betere hotdogkraam op élk voetbalevenement. Goed gezien zo van Lantmännen Unibake!
De low cost spot die alleen online wordt gebruikt werd ontwikkeld in samenwerking met reclamebureau Absoluut uit Wijgmaal.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


