Houdt Minale Design Strategy Charleroi proper ?

ICDI, het 70 jaar oude afvalinzamelings-, recycling- en vernietigingsbedrijf uit Charleroi, wordt TIBI. Na de uitbreiding van zijn activiteiten en bestuur klopte het bij Minale Design Strategy aan voor het herdenken van zijn merkidentiteit, zodat deze zeker zou passen bij zijn nieuwe positionering: dichter bij de burgers staan, een groeiend aantal taken voor zich nemen en de steden aantrekkelijker maken. Het resultaat na enkele workshops: TIBI, een volledige nieuwe en kortere naam.
TIBI, het Latijnse datief van “voor jou” en “door jou”, is visueel opgebouwd rond de twee I’s die naar elkaar kijken, als teken van partnerships. Het kleurenpalet is helder, zonnig en gevarieerd.



Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


