ICDI, het 70 jaar oude afvalinzamelings-, recycling- en vernietigingsbedrijf uit Charleroi, wordt TIBI. Na de uitbreiding van zijn activiteiten en bestuur klopte het bij Minale Design Strategy aan voor het herdenken van zijn merkidentiteit, zodat deze zeker zou passen bij zijn nieuwe positionering: dichter bij de burgers staan, een groeiend aantal taken voor zich nemen en de steden aantrekkelijker maken. Het resultaat na enkele workshops: TIBI, een volledige nieuwe en kortere naam.
TIBI, het Latijnse datief van “voor jou” en “door jou”, is visueel opgebouwd rond de twee I’s die naar elkaar kijken, als teken van partnerships. Het kleurenpalet is helder, zonnig en gevarieerd.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]