Houston, we had a party!

Op 20 juli 1969, exact 50 jaar geleden, zette de mens voor het eerst voet aan de grond op de maan. Dat astronaut Neil Armstrong de trip kon navertellen, was te danken aan een knap staaltje wetenschappelijk vernuft, waarin ook nucleaire technologie een onmisbare rol speelde. Zonder nucleaire technologie immers geen ruimtevaart, en dat wilde het Nucleair Forum ter ere van de verjaardag van deze iconische gebeurtenis nog eens extra in de verf zetten. Om meer mensen bewust te maken van de sleutelrol die kernenergie speelt, vroeg het Forum aan Prophets om een top-topical-campagne te lanceren. Die kreeg de slogan ‘Houston, we have a party’ mee – een voor de gelegenheid lichtvoetige wending voor het normaal iets serieuzere Forum. De campagne liep op Facebook (video) en in het dagblad Metro (print-advertenties).
Client: Nucleair Forum
Contacts: Matthias Meersschaert
Agency: Prophets
Creatief Directeur: Sam De Win
Creatie: Wouter Huyghe, Ivan Moons
Strategie: Daan Richard
Account team: Veronique Lemmens, Véronique Beutels, Florent De Deken
Design: Paul Joly
DTP: Hervé Pinte
Motion design: Fé Riské, Dorien Bradt
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]