Goed nieuws voor Belgische BRM-(Business Relationship Management) start-up Howaboutsales: door concrete interesse vanuit de investeerderswereld stelde het techbedrijf begin dit jaar een seeding round open en voegde zo recent enkele klinkende namen uit de business angels wereld aan zijn investeerderslijstje toe (bv. Netlog-oprichters Toon Coppens en Lorenz Bogaert, Jonas D’Haenens en Wim Derkinderen). Deze zomer klopte Howaboutsales af op een totale fondsophaling van 1,6 miljoen euro.
De investeerders konden zich vooral vinden in het potentieel van Howaboutsales dat bewijst dat digitalisering weer nieuwe groeimogelijkheden biedt voor bedrijven die via salespartners of verdelers hun producten verkopen. Met het opgehaalde bedrag zal Howaboutsales inzetten om zijn marktpositie in de indirecte verkoop te vergroten. Ook een verdere uitrol in Duitsland staat nog op het programma voor dit najaar.
Begin september verhuisde het voltallige team van de Reyerslaan naar Dockx Brussel. Dat was nodig, want het team was op één jaar tijd verdubbeld. “Het is fijn om in een grote open office space te werken,” zegt Wouter D’huys, salesteamleader bij Howaboutsales. “De omgeving is erg levendig aan Dockx, wat de energie van het team ook boost, er is altijd wat te beleven.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]