Goed nieuws voor Belgische BRM-(Business Relationship Management) start-up Howaboutsales: door concrete interesse vanuit de investeerderswereld stelde het techbedrijf begin dit jaar een seeding round open en voegde zo recent enkele klinkende namen uit de business angels wereld aan zijn investeerderslijstje toe (bv. Netlog-oprichters Toon Coppens en Lorenz Bogaert, Jonas D’Haenens en Wim Derkinderen). Deze zomer klopte Howaboutsales af op een totale fondsophaling van 1,6 miljoen euro.
De investeerders konden zich vooral vinden in het potentieel van Howaboutsales dat bewijst dat digitalisering weer nieuwe groeimogelijkheden biedt voor bedrijven die via salespartners of verdelers hun producten verkopen. Met het opgehaalde bedrag zal Howaboutsales inzetten om zijn marktpositie in de indirecte verkoop te vergroten. Ook een verdere uitrol in Duitsland staat nog op het programma voor dit najaar.
Begin september verhuisde het voltallige team van de Reyerslaan naar Dockx Brussel. Dat was nodig, want het team was op één jaar tijd verdubbeld. “Het is fijn om in een grote open office space te werken,” zegt Wouter D’huys, salesteamleader bij Howaboutsales. “De omgeving is erg levendig aan Dockx, wat de energie van het team ook boost, er is altijd wat te beleven.”
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]