
Waarom deze avond? Profit en non-profit organisaties zetten steeds vaker influencers in om hun marketing- en communicatiedoelstellingen te bereiken. Consumenten komen via sociale media dan ook steeds vaker in contact met dergelijke influencers. In oktober 2018 kwamen er richtlijnen om de consument te beschermen en om het inzetten van influencermarketing via sociale media transparanter te maken. Deze richtlijnen zijn nu twee maanden in werking. Hoe zien influencers en marketingexperten de toekomst voor influencermarketing? De vijfde editie van Let’s Talk belicht de verschillende facetten van influencer marketing en geeft de nodige inspiratie om de theorie om te zetten in de praktijk. Met Let’s talk: Influencers speelt de opleiding Communicatiemanagement in op een fel besproken evolutie in de communicatie- en marketingsector. “We willen als opleiding uitgroeien tot een spil in het communicatieveld. Daarom brengen we communicatieprofessionals en topsprekers samen rond hot topics in de communicatiewereld. Influencer marketing is alomtegenwoordig, maar bedrijven zijn nog op zoek naar best practices om zo efficiënt en transparant mogelijk in te spelen op deze trend,” aldus Jan Dauwe, opleidingscoördinator Communicatiemanagement Howest.
Praktische informatie:
- Woensdag 12 december 2018 om 18 uur in The Square, Luipaardstraat 12A, 8500 Kortrijk
- GPS-adres: Kapel Ter Bede 88, 8500 Kortrijk
- Alle informatie en inschrijven: http://letstalk.howest.be/
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]