Humo en mortierbrigade verspreiden soa’s

Naar aanleiding van wereldaidsdag op 1 december geeft Humo een gratis condoom weg. Voor de campagne herdefinieerde Mortierbrigade de term SOA. Dat wordt voor de gelegenheid een Seksueel Onmisbaar Attribuut.
“In de Humo van 26 november verschijnt een uitgebreid dossier over seksuele voorlichting in de klas. Wat blijkt? In de voortplantingslessen primeert het opgeheven vingertje boven het genotverschaffende ving… – u begrijpt waar wij naartoe willen. Humo moedigt stomende sekseducatie aan en bezorgt u een SOA: een seksueel onmisbaar attribuut. Gratis bij elke Humo. Aanbod geldig zolang de voorhuid strekt!” zegt Jens Mortier, partner en CEO bij Mortierbrigade.
Credits
Client: HUMO
Client contacts: Dave Peeters, Elvira Torfs
Agency: mortierbrigade
Partner & CEO: Jens Mortier
Partner & Executive Creative Director: Joost Berends
Partner & Brand Design Director: Philippe De Ceuster
Creatives: Olaf Meuleman, Johan Van Oeckel, Michiel Baeten, Frederick Delouvroy, Guy Mortier, Jens Mortier
Head of production: Charlotte Coddens
Lead Producer: Tuyen Pham
PR Manager: Anne-Cécile Collignon
Production Company: Diplomat
Director: Wim Geudens
Executive Producer: Erik Van Overloop & Joachim Veyfeyken
Music: Geluidshuis
Soundstudio: Geluidshuis
Edit: Jelle Stroo
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]