Humo en mortierbrigade verspreiden soa’s

Crea / News

Naar aanleiding van wereldaidsdag op 1 december geeft Humo een gratis condoom weg. Voor de campagne herdefinieerde Mortierbrigade de term SOA. Dat wordt voor de gelegenheid een Seksueel Onmisbaar Attribuut.

“In de Humo van 26 november verschijnt een uitgebreid dossier over seksuele voorlichting in de klas. Wat blijkt? In de voortplantingslessen primeert het opgeheven vingertje boven het genotverschaffende ving… – u begrijpt waar wij naartoe willen. Humo moedigt stomende sekseducatie aan en bezorgt u een SOA: een seksueel onmisbaar attribuut. Gratis bij elke Humo. Aanbod geldig zolang de voorhuid strekt!” zegt Jens Mortier, partner en CEO bij Mortierbrigade.

Credits
Client: HUMO
Client contacts: Dave Peeters, Elvira Torfs
Agency: mortierbrigade
Partner & CEO: Jens Mortier
Partner & Executive Creative Director: Joost Berends
Partner & Brand Design Director: Philippe De Ceuster
Creatives: Olaf Meuleman, Johan Van Oeckel, Michiel Baeten, Frederick Delouvroy, Guy Mortier, Jens Mortier
Head of production: Charlotte Coddens
Lead Producer: Tuyen Pham
PR Manager: Anne-Cécile Collignon
Production Company: Diplomat
Director: Wim Geudens
Executive Producer: Erik Van Overloop & Joachim Veyfeyken
Music: Geluidshuis
Soundstudio: Geluidshuis
Edit: Jelle Stroo