Humo en Mortierbrigade vieren de miljardste abonnee

In een nieuwe campagne van Mortierbrigade is Humo “helemaal gek geworden”. “Want je maakt niet enkel kans op een prachtige prijs zoals de hoofdrol in een strip van Jeroom, een gepersonaliseerde erotische column van Delphine Lecompte of een exclusief huiskamerconcert van Meskerem Mees, bovendien kost je abonnement slechts drie euro per week! Dus doe mee en misschien word jij wel de miljardste abonnee!”
Credits
Client: DPG Media - HUMO
Client contacts: Dave Peeters, Elvira Torfs
Agency: mortierbrigade
CEO: Jens Mortier
Executive Creative Director: Joost Berends Brand Design Director: Philippe De Ceuster
Creatives: Thomas De Boeck, Jannis Min Jou, Jens Mortier, Guy Mortier
Strategy: Chenling Zhang Producer: Tuyen Pham Junior Producer: Hanne Polé
Cross Media Designer/DTP: Vito Latorrata
Production Company: Volstok Soundstudio: Het Geluidshuis
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]