Kunnen ze bij Humo de passage van opeenvolgende eigenaars bijhouden? Samen met Story, TeVe Blad en Vitaya verlaat het iconische blad Sanoma om naar de stabiele omgeving van De Persgroep te trekken. Sanoma plooit zich terug op de homogene thema’s Vrouwen en Home & Deco. Al dan niet toevallig – De Persgroep is voor de helft eigenaar van Medialaan – trekt Sanoma de stekker uit Libelle TV en zoekt het Finse mediabedrijf een nieuwe eigenaar voor radiozender Story FM. Voor de commercialisering van het online-aanbod sloot Sanoma kort voor deze nieuwe deal overigens een strategische samenwerking met Pebble Media voor het display-aanbod van Sanoma. Die samenwerking geldt sinds 1 juni van dit jaar.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]