Humo krijgt alweer nieuwe eigenaar

Kunnen ze bij Humo de passage van opeenvolgende eigenaars bijhouden? Samen met Story, TeVe Blad en Vitaya verlaat het iconische blad Sanoma om naar de stabiele omgeving van De Persgroep te trekken. Sanoma plooit zich terug op de homogene thema’s Vrouwen en Home & Deco. Al dan niet toevallig – De Persgroep is voor de helft eigenaar van Medialaan – trekt Sanoma de stekker uit Libelle TV en zoekt het Finse mediabedrijf een nieuwe eigenaar voor radiozender Story FM. Voor de commercialisering van het online-aanbod sloot Sanoma kort voor deze nieuwe deal overigens een strategische samenwerking met Pebble Media voor het display-aanbod van Sanoma. Die samenwerking geldt sinds 1 juni van dit jaar.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]