Humo mikt op mannen met HU.MAN


Vanaf dinsdag 24 november ligt HU.MAN in de krantenwinkel, de nieuwe lifestylegids van Humo. Het blad zal als bijlage verschijnen bij het weekblad en mikt op een mannelijk doelpubliek.
Met HU.MAN wil de redactie boeiende tijdverhalen brengen. Zo reisden ze in de Verenigde Staten door de Bourbon Belt op zoek naar de échte whiskey en namen ze en kijkje bij het multimediabedrijf Sonos in Santa Barbara. Dichter bij huis maakten ze onder meer een portret van kunstenaar Rinus Van de Velde en speurden ze bij onze noorderburen naar jong, vrouwelijk acteertalent.
Grafisch kiest het blad voor een internationaal ogende lay-out met impactvolle beelden. Het blad zal gedrukt worden op een oplage van 70.000 exemplaren en zal gratis verdeeld worden bij de Humo van 24 november. Daarnaast is er ook, in samenwerking met ginmerk Bulldog, een extra distributieactie voorzien in tien Antwerpse cafés.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


