Vanaf dinsdag 24 november ligt HU.MAN in de krantenwinkel, de nieuwe lifestylegids van Humo. Het blad zal als bijlage verschijnen bij het weekblad en mikt op een mannelijk doelpubliek.
Met HU.MAN wil de redactie boeiende tijdverhalen brengen. Zo reisden ze in de Verenigde Staten door de Bourbon Belt op zoek naar de échte whiskey en namen ze en kijkje bij het multimediabedrijf Sonos in Santa Barbara. Dichter bij huis maakten ze onder meer een portret van kunstenaar Rinus Van de Velde en speurden ze bij onze noorderburen naar jong, vrouwelijk acteertalent.
Grafisch kiest het blad voor een internationaal ogende lay-out met impactvolle beelden. Het blad zal gedrukt worden op een oplage van 70.000 exemplaren en zal gratis verdeeld worden bij de Humo van 24 november. Daarnaast is er ook, in samenwerking met ginmerk Bulldog, een extra distributieactie voorzien in tien Antwerpse cafés.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]