Hungry Minds, Cookies Agency en Apaq-W beleven plezier in 3 stappen

Lekker lokaal ijs van ‘bij ons’, wie kan daar nu neen tegen zeggen? Dat is de invalshoek van de nieuwste campagne van Hungry Minds voor Apaq-W, het Waals agentschap voor de promotie van de kwaliteitslandbouw. Die moet onze landgenoten aanmoedigen om vaker te kiezen voor lokaal ijs, gemaakt met ingrediënten uit eigen regio. De campagne wordt uitgerold via een televisiespot, digitaal en zal te zien zijn op displays bij producenten en handelaars. Cookies Agency staat in voor het digitale luik.
Credits
Client: APAQ-W
Agence: Hungry Minds
Account Manager: Caroline Zerella
Chief Creativity Officer: Damien Ronday
Creative Director: Ann Stimart, Jérôme Vandewatere
Creative Designer: Cassandre Demeure
Motion Designer: Camille Lafontaine
Réalisateur: Xavier Lechanteur
Director of Photography: Raphael Van Sitteren
Video Editor: Gwendoline Baye
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]