Een tiener in huis hebben is niet altijd gemakkelijk. Ze gooien de was niet in maar naast de wasmand, hebben geen enkele controle over hun emoties en doen niets meer zonder hun smartphone. Gelukkig is er de Brusselse vervoerbedrijf TEC om een deel van de last over te nemen: hen naar school voeren. En dat is toch al iets, neen? Een nieuwe campagne van Hungry Minds voor TEC.
Credits
Client: TEC
Alice Thonnart
Anne Van Wonterghem
Agence: Hungry Minds
Chief Creativity Officer: Damien Ronday
Creative Director: Jérémy Paul, Geoffrey Hanot
Account: Anaïs Van Der Heyden
Video Director: Xavier Lechanteur
Video Editor: Augustin Fievet
Creative Designer: Yves Compere
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]