Hungry Minds en TEC steken tienerouders een handje toe

Een tiener in huis hebben is niet altijd gemakkelijk. Ze gooien de was niet in maar naast de wasmand, hebben geen enkele controle over hun emoties en doen niets meer zonder hun smartphone. Gelukkig is er de Brusselse vervoerbedrijf TEC om een deel van de last over te nemen: hen naar school voeren. En dat is toch al iets, neen? Een nieuwe campagne van Hungry Minds voor TEC.
Credits
Client: TEC
Alice Thonnart
Anne Van Wonterghem
Agence: Hungry Minds
Chief Creativity Officer: Damien Ronday
Creative Director: Jérémy Paul, Geoffrey Hanot
Account: Anaïs Van Der Heyden
Video Director: Xavier Lechanteur
Video Editor: Augustin Fievet
Creative Designer: Yves Compere
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]