Hungry Minds en TEC zijn niet blind voor seksuele intimidatie

95% van de vrouwen is al lastiggevallen op straat of op het openbaar vervoer. Helaas durven maar weinig mensen in te grijpen wanneer ze getuige zijn van zulke situaties. Nochtans hebben we daarin een grote rol te spelen, want samen kunnen we onaanvaardbare situaties de baas. Dat is meteen ook het punt dat het Waalse vervoerbedrijf TEC wil maken. Om de boodschap over te brengen, schakelde het Hungry Minds in voor de uitrol van een campagne, op televisie en digitaal, en de creatie van een website.




Credits
Client: TEC
Alice Thonnart
Agency: Hungry Minds
Account Manager: Florine Minsart, Anaïs Van Der Heyden
Chief Creativity Officer: Damien Ronday
Creative Director: Jeremy Paul
Art Director: Fanny Ladam
Motion Editor: Augustin Fievet
Motion Director: Xavier Lechanteur
Director of Photography: Thomas Rentier

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





