Vorige zomer won Hungry Minds de pitch voor Walibi. Vandaag, aan de vooravond van Halloween, is het tijd om een eerste campagne te lanceren. En die is niet voor watjes...
Halloween is een belangrijke periode voor het pretpark. De lat lag dan ook hoog voor Hungry Minds, dat de opdracht kreeg om een nieuw Halloween-personage te bedenken voor Walibi. Het bureau nam de opdracht (huiveringwekkend) ernstig en kwam met Bill op de proppen: een kind dat jaren geleden op mysterieuze wijze in het park verdween.
De campagne begon met een intrigerende teaser: in het park en op de sociale media verschenen berichten over de vermiste Bill. Nieuwsgierigen konden naar een gratis nummer bellen, dat hen leidde naar... een angstaanjagend antwoordapparaat. Langzaamaan werden er aanwijzingen vrijgegeven, zodat fans Bill konden leren kennen. Het gerucht gaat dat hij in een spiegel zou zijn gevallen. In zijn parallelle wereld, genaamd IBILAW, heeft Bill jarenlang rondgezweefd en bovennatuurlijke krachten ontwikkeld. Nu hij volwassen is, is hij van plan om terug te keren naar onze wereld en te zorgen voor onrust.
Voor het eerst in 25 edities verandert het park van 12 oktober tot 3 november zijn naam in... IBILAW. Bezoekers kunnen tijdens de Halloween-periode onder meer een gloednieuw spookhuis rond het personage Bill ontdekken. Durf jij deze gruwelijke wereld te betreden?
Voir cette publication sur Instagram
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]