Hungry Minds is gevoelig voor gendergelijkheid

Voor Internationale Vrouwendag ontwikkelde Hungry Minds een bewustmakingscampagne rond gendergelijkheid. Deze campagne, op initiatief van minister Isabelle Simonis van de Franse Gemeenschap, wil mannen aanmoedigen om zich in te zetten voor gendergelijkheid en een mentaliteitsverandering te bevorderen.
Het idee achter de campagne is om een voornamelijk mannelijk publiek te bereiken, namelijk voetbalfans. In samenwerking met Royal Excel Mouscron, Sporting de Charleroi en Standard de Liège, werden tijdens wedstrijden verschillende acties ondernomen om het publiek aan te moedigen om "voorstanders van gendergelijkheid" te worden. Voor de campagne werden verschillende media ontwikkeld: video's voor sociale netwerken en het programma La Tribune, branding en campagnewebsite.
Credits
Client: Fédération Wallonie-Bruxelles, Cabinet Isabelle Simonis
Contact: Stéphanie Wilmet
Partenaires: Standard de Liège, Royal Charleroi Sporting Club, Royal Excel Mouscron
Création: Grégory Noël, Kevin Timmermans
Agence: Hungry Minds
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]