Voor Internationale Vrouwendag ontwikkelde Hungry Minds een bewustmakingscampagne rond gendergelijkheid. Deze campagne, op initiatief van minister Isabelle Simonis van de Franse Gemeenschap, wil mannen aanmoedigen om zich in te zetten voor gendergelijkheid en een mentaliteitsverandering te bevorderen.
Het idee achter de campagne is om een voornamelijk mannelijk publiek te bereiken, namelijk voetbalfans. In samenwerking met Royal Excel Mouscron, Sporting de Charleroi en Standard de Liège, werden tijdens wedstrijden verschillende acties ondernomen om het publiek aan te moedigen om "voorstanders van gendergelijkheid" te worden. Voor de campagne werden verschillende media ontwikkeld: video's voor sociale netwerken en het programma La Tribune, branding en campagnewebsite.
Credits
Client: Fédération Wallonie-Bruxelles, Cabinet Isabelle Simonis
Contact: Stéphanie Wilmet
Partenaires: Standard de Liège, Royal Charleroi Sporting Club, Royal Excel Mouscron
Création: Grégory Noël, Kevin Timmermans
Agence: Hungry Minds
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]