Het Office Economique Wallon du Bois vroeg aan Hungry Minds om een 360°-campagne te ontwikkelen om het welzijn van onze bossen te verbeteren. Het Naamse bureau koos hiervoor voor een spectaculaire manier en trekt de kaart van nabijheid met een knipoog naar lokale accenten. Want in plaats van hout uit Canada te laten komen, is Waals hout beter voor het milieu én de lokale economie. De campagne loopt van 15 tot en met 31 juli en wordt uitgerold via een televisiespot, preroll, radiospots en affichage.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]