Hungry Minds koopt lokaal hout

Het Office Economique Wallon du Bois vroeg aan Hungry Minds om een 360°-campagne te ontwikkelen om het welzijn van onze bossen te verbeteren. Het Naamse bureau koos hiervoor voor een spectaculaire manier en trekt de kaart van nabijheid met een knipoog naar lokale accenten. Want in plaats van hout uit Canada te laten komen, is Waals hout beter voor het milieu én de lokale economie. De campagne loopt van 15 tot en met 31 juli en wordt uitgerold via een televisiespot, preroll, radiospots en affichage.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]