Het Office Economique Wallon du Bois vroeg aan Hungry Minds om een 360°-campagne te ontwikkelen om het welzijn van onze bossen te verbeteren. Het Naamse bureau koos hiervoor voor een spectaculaire manier en trekt de kaart van nabijheid met een knipoog naar lokale accenten. Want in plaats van hout uit Canada te laten komen, is Waals hout beter voor het milieu én de lokale economie. De campagne loopt van 15 tot en met 31 juli en wordt uitgerold via een televisiespot, preroll, radiospots en affichage.



Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





