Om de positionering van de Express-lijnen, de premiumservice van de Waalse openbaarvervoermaatschappij TEC, voort te zetten, creëerde Hungry Minds een nieuwe campagne. Die geeft de belofte van de TEC aan zijn klanten weer: een comfortabele dienst aanbieden die elke passagier "hersentijd" biedt om te ontsnappen, te lezen, te dagdromen, te spelen, naar muziek te luisteren... Kortom, om zich gewoon te laten vervoeren tijdens al die minuten die we aan onze dagelijkse reizen besteden. Om dit concept te onderbouwen is de iconische muziek "Fly" van Machiavelli opnieuw geïnterpreteerd. De TEC's Express-dienst is sinds enkele maanden een groeiend succes en heeft een tevredenheidspercentage van meer dan 80%. In 2023 worden nieuwe lijnen aangelegd, want elke nieuwe klant die op de trein stapt, betekent een auto minder op de Waalse wegen en snelwegen.
Credits
Client : TEC
Alice Thonnart
Anne Van Wonterghem
Agence : Hungry Minds
Chief Creativity Officer : Damien Ronday
Creative Director : Jérémy Paul, Geoffrey Hanot
Account : Anaïs Van Der Heyden
Production : Disturb Studio
Video Director : Laurent Bousse
Video Editor : Augustin Fievet
Creative Designer : Yves Compere
Sound & music production : La Vita Studios
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]