Om de positionering van de Express-lijnen, de premiumservice van de Waalse openbaarvervoermaatschappij TEC, voort te zetten, creëerde Hungry Minds een nieuwe campagne. Die geeft de belofte van de TEC aan zijn klanten weer: een comfortabele dienst aanbieden die elke passagier "hersentijd" biedt om te ontsnappen, te lezen, te dagdromen, te spelen, naar muziek te luisteren... Kortom, om zich gewoon te laten vervoeren tijdens al die minuten die we aan onze dagelijkse reizen besteden. Om dit concept te onderbouwen is de iconische muziek "Fly" van Machiavelli opnieuw geïnterpreteerd. De TEC's Express-dienst is sinds enkele maanden een groeiend succes en heeft een tevredenheidspercentage van meer dan 80%. In 2023 worden nieuwe lijnen aangelegd, want elke nieuwe klant die op de trein stapt, betekent een auto minder op de Waalse wegen en snelwegen.
Credits
Client : TEC
Alice Thonnart
Anne Van Wonterghem
Agence : Hungry Minds
Chief Creativity Officer : Damien Ronday
Creative Director : Jérémy Paul, Geoffrey Hanot
Account : Anaïs Van Der Heyden
Production : Disturb Studio
Video Director : Laurent Bousse
Video Editor : Augustin Fievet
Creative Designer : Yves Compere
Sound & music production : La Vita Studios
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]