Hungry Minds laat TEC-klanten vliegen

Crea / News

Om de positionering van de Express-lijnen, de premiumservice van de Waalse openbaarvervoermaatschappij TEC, voort te zetten, creëerde Hungry Minds een nieuwe campagne. Die geeft de belofte van de TEC aan zijn klanten weer: een comfortabele dienst aanbieden die elke passagier "hersentijd" biedt om te ontsnappen, te lezen, te dagdromen, te spelen, naar muziek te luisteren... Kortom, om zich gewoon te laten vervoeren tijdens al die minuten die we aan onze dagelijkse reizen besteden. Om dit concept te onderbouwen is de iconische muziek "Fly" van Machiavelli opnieuw geïnterpreteerd. De TEC's Express-dienst is sinds enkele maanden een groeiend succes en heeft een tevredenheidspercentage van meer dan 80%. In 2023 worden nieuwe lijnen aangelegd, want elke nieuwe klant die op de trein stapt, betekent een auto minder op de Waalse wegen en snelwegen.

Credits

Client : TEC 

Alice Thonnart 

Anne Van Wonterghem  

Agence : Hungry Minds 

Chief Creativity Officer : Damien Ronday 

Creative Director : Jérémy Paul, Geoffrey Hanot 

Account : Anaïs Van Der Heyden 

Production : Disturb Studio 

Video Director : Laurent Bousse 

Video Editor : Augustin Fievet 

Creative Designer : Yves Compere 

Sound & music production : La Vita Studios