Het creatief bureau Hungry Minds kreeg de opdracht om de consument eraan te herinneren dat melk een natuurlijk product is en dat je niets hoeft toevoegen om het lekker te maken. Met de medewerking van Carl Gillain, beroemde chef-kok (topkok 2012 van restaurant Agathopède), heeft het bureau haar creatieve versie aangeboden van het recept van goede melk van bij ons. Deze campagne wordt uitgezonden op TV, op Auvio, in de bioscoop en op sociale media (heel december). Met dit concept wilde het bureau een mix van verrassing, kwaliteit van het product en doeltreffendheid van de boodschap.
Credits
Client : APAQ-W
Responsable Communication Produits laitiers : Philippe Soetens
Hungry Minds
Account Director : Stéphane Henry
Account Manager : Camille Deru
Chief Creativity Officer & Copywriting : Damien Ronday
Creative Director : Ann Stimart & Jerôme Vandewatere
Motion Editor : Augustin Fievet
Motion Director : Xavier Lechanteur
Director of Photography : Philippe Terrasse
Met de samenwerking van Carl Gillain (restaurant Agathopède)
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]