Het creatief bureau Hungry Minds kreeg de opdracht om de consument eraan te herinneren dat melk een natuurlijk product is en dat je niets hoeft toevoegen om het lekker te maken. Met de medewerking van Carl Gillain, beroemde chef-kok (topkok 2012 van restaurant Agathopède), heeft het bureau haar creatieve versie aangeboden van het recept van goede melk van bij ons. Deze campagne wordt uitgezonden op TV, op Auvio, in de bioscoop en op sociale media (heel december). Met dit concept wilde het bureau een mix van verrassing, kwaliteit van het product en doeltreffendheid van de boodschap.
Credits
Client : APAQ-W
Responsable Communication Produits laitiers : Philippe Soetens
Hungry Minds
Account Director : Stéphane Henry
Account Manager : Camille Deru
Chief Creativity Officer & Copywriting : Damien Ronday
Creative Director : Ann Stimart & Jerôme Vandewatere
Motion Editor : Augustin Fievet
Motion Director : Xavier Lechanteur
Director of Photography : Philippe Terrasse
Met de samenwerking van Carl Gillain (restaurant Agathopède)
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]