Hungry Minds onthult recept van lekkere melk voor APAQ-W

Crea / News

Het creatief bureau Hungry Minds kreeg de opdracht om de consument eraan te herinneren dat melk een natuurlijk product is en dat je niets hoeft toevoegen om het lekker te maken. Met de medewerking van Carl Gillain, beroemde chef-kok (topkok 2012 van restaurant Agathopède), heeft het bureau haar creatieve versie aangeboden van het recept van goede melk van bij ons. Deze campagne wordt uitgezonden op TV, op Auvio, in de bioscoop en op sociale media (heel december). Met dit concept wilde het bureau een mix van verrassing, kwaliteit van het product en doeltreffendheid van de boodschap.

Credits

Client : APAQ-W

Responsable Communication Produits laitiers : Philippe Soetens

Hungry Minds

Account Director : Stéphane Henry

Account Manager : Camille Deru

Chief Creativity Officer & Copywriting : Damien Ronday

Creative Director : Ann Stimart & Jerôme Vandewatere

Motion Editor : Augustin Fievet

Motion Director : Xavier Lechanteur

Director of Photography : Philippe Terrasse

Met de samenwerking van Carl Gillain (restaurant Agathopède