De Sonama-groep heeft Hungry Minds belast met de promotie van Volvo Selekt. Om dat merk te versterken wordt een reeksje van films gelanceerd via website en sociale netwerken.
Het doel van de campagne: de tweedehandsmarkt te promoten en laten zien dat een Volvo Selekt een kwalitatieve, veilige en op maat gemaakte auto is.
Door het ensceneren van een humoristische vergelijking van Volvo Selekts professionele en uitgebreide aanbod met dat van een minder dan eerlijke garagehouder, geeft de webcampagne het publiek vertrouwen en onderstreept die de onovertroffen garantie en klantenservice. U nu!
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]